Akta Dalkulla..

Min alskade storasyster blev storstadstjej och amerikaniserad for lange sen, men ibland, men inte allt for ofta sa lyser dalkullan igenom och da kan jga inte annat an att skratta.. Som ikvall tex, under ett av vara alldeles for langa telefonsamtal som hon plotsligt klacker ur sig " Da ska jag satta pa mig en trasko och sparka honom i arselet" hahaha en trasko.. ja mer dalkulla an sa blir det inte..

Jag saknar min syster sa mycket men nu ar det bara 2 veckor tills jag far traffa henne igen, och da blir det fest och stoj for Tanisha och Okeffee gifter sig.. wiiehoo

men innan dess blir det weekendbesok i Boston och en aupair kurs sa jag antligen blir klar me mina credits och kan borja leta ny familj..

Idag var vi som sagt i Nantucket, tog varan bat dit och det tar ca 50min i full speed 50miles/h och det var en ganska jobbig resa.. Visst jag alskar baten och jag alskar att aka fort med baten, men 50min var for lange att skumpa och halvt flyga runt i baten och for att inte tala om 50min tillbaka hem igen.. Och om jag ska va riktigt arlig blev jga till och me lite aksjuk (kallar det aksjuk istallet for det var samma kansla som av bil- och karusellakning, jag blev inte att ma illa av en lite guppande bat, detta var illamaende for att min fullproppade mage vandes upp och ner i 50 min)..

Hursomhelst sa gillar jag vad jag sag av Nantucket och det ar tydligen dar jag ska enligt min syster dra mitt stra i stacken till familjen (biologiska familj) och hitta en rik snubbe sa vi kan resa med klass i framtiden.. jaha, sa det ar sa det fungerar om aldsta systern redan ar gift och lillebror inte kan salja ut sig som toyboy sa maste tydligen jag ge upp hoppet om riktig karlek for att vi ska kunna ha en ett minikryssnings fartyg och privatjet.. Nantucket ar namligen en av USAs rikaste postnummer aven Osterville som ligger 5min bort ligger i topp 3, sa det ar hit ni ska komma tjejer om ni hellre tar pengar an karlek (eller ja vem vet ni kanska far jackpott och lyckas med bagge)..

Forlat for att jag kommer av mig hela tiden, men iaf.. jag gillar Nantucket men det ar verkligen rikemansstalle, batarna som ligger i hamnen ar sinnessjuka och affarerna ar superdyra och sa klart sa kryllar det av markesbutiker.. Efter lunch, snabbshopping och glass sa beslutade min vp att jga inte kunde lamna Nantucket utan en troja for hosten, (vet inte om han glomt bort att jag forhoppningsvis befinner mig i CA och inte behover en troja) men iaf sa han sa till de andra att vi traffs i baten for har skulle jag och han shoppa.. sagt och gjort sa blev det en akta Nantucket troja tilloch me fargen ar Nantuckets farg (solblekt rod, kallar dom den, det ska tydligen se ut som man har varit pa on sa lange sa trojan blitt solblekt?! amerikanare, ja jag sager da det..

Saklart ville min kamera hellre stanna i Cape Cod an att skumpa runt pa havet sa inga bilder blev det, men jag ska absolut forsoka ta mej dit igen..=)

Har har ni iaf min nya rikemanstroja $75 kostade den, tur att jag slapp betala..;)





Gute Nacht meine Liebe som mina tysktalande vanner skulle ha sagt.. 
   

Kommentarer
Postat av: Belle

Men alltså, OM du inte lyckas med att rädda vår framtid måste ju ALex sälja ut sig som toyboy, så är det ju bara! HAHAHAH

2010-07-09 @ 05:37:01
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0