Sverige


Jag har landat i Sverige och varit här i lite mer än en vecka, dålig uppdatering men dom jag i huvudsak skriver bloggen för träffar jag ju nästan dagligen nu eller iaf pratar med dem på telefon..

Har iaf hunnit med en hel del på dessa 9 dagar..

*Träffat Lundbergsfamiljen och firat kusins födelsedag
*Ätit middag hos I & H
*Besök ambassaden och fått mitt nya Visum, så nu är jag all set att åka tillbaka..
*Umgåtts och ätit gott med Mammi, pappa, brorsan och Mormor..<3
*Spenderat några dagar hos älskade Martina och Pär och busat me mina prinsar som har blivit såå stora..
*Flyttat alla mina grejer hem till pappa
*Haft lite vinmys me bästaste kusiner Marina och Jenny..
*Flyttat in hos Siri och Per i Falun, där jag nu befinner mig fram till sön/mån..
Hursomhelst känns det underbart att vara hemma igen, känns nästan som om jag aldrig åkte.. skum känsla det där..

Det enda jag klagar lite på är kylan, fy faaan va kallt det är.. lite annorlunda från Boston..
Så packa ned varmaste jackan Isse och Kev, ni kommer att behöva det..


Kommentarer
Postat av: Belle

BRA ide det där med jackan - bara det att jag kan inte dra upp dragkedjan ordentligt över magen HAHAHAHAH

2010-12-03 @ 00:42:20
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0