Hej mitt vinterland..

Jag är verkligen överlycklig att vi har snö i Sverige nu.. det är så mysigt och det blir aldrig någon riktig julstämmning utan snö..
Något som också bidrar till julstämmning är julbord, och det ska vi på ikväll.. Mammi, pappsen och Brorsan och det ska bli fett nice..
Efter julbordet ska jag möta upp Jossan och sen blir det förkula och en helkväll i Ludvika.. ska fatiskt bli riktigt skoj att gå här i stan igen, man träffar ju oftast på några gamla kändisar.. ;)

Nu ska jag gå och hälsa på Mormor en sväng och köra in lite ved och ta en fika.. Gäller att hjälpa min lilla gulltant så mycket som möjligt nu när jag har lite tid till övers.. <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0