en bild säger mer än tusen ord..2

Btw förlåt för bristen av kort på min blogg nuförtiden.. det handlar inte om att inga moments blir förevigade på bild utan mer på att min minneskortsläsare råstrejkar.. Jag kommer att få en ny i julklapp, men mamma tycker tydligen inte att jag ska få alla mina julklappar i förväg då hon inbillar sig at jag skulle känna mig bortglömd på julafton när alla utom jag får paket (Förstååår inte alls vad hon pratar om)
Hon tyckte helt enkelt att det faktum att jag snodde mitt nya headset så jag kunde skypa med mina kära vänner var tillräckligt..

Så håll tillgodo, det kommer det kommer.. Jag LOVAR!


En gammal bild på mej bara för att jag är så snäll
vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder och som aldrig uppdaterar
SKYLDIG på bägge anklagspunkterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0