The Ghetto pool..

Forsoker organisera mitt rum, men det gar inte sa bra..
Fastnar pa facebook och youtube som vanligt..
har hittat en ny Rnb brud, Karina Pasian heter hon.. lyssnar in mig pa hennes latar nu, gillar henne bara mer och mer..

Hur som helst idag tog jag flickorna och akte hem till min vm's brors hus for en playdate me kusinerna, och for att kolla in deras Ghetto pool.. haha dom har en san dar lagom stor uppblasbar pool me filter och stege for att komma i och ur.. en perfekt barnpool da tilloch me mina flickor bottnar sa man behover inte sta och halla i dem hela tiden..
Besoket slutade me nagra blamarken, farre harstran pa skallen och ett stort bitmarke, men det ar val sa de ska va nar man traffar slakten eller? ;)

Jag tror jag kommer hem i slutet av nov anledningen ar att jag tror inte jag pallar vara aupair i 6manader till, och spec inte me en ny familj, ga igenom hela proceduren igen.. Lara kanna, lara sig rutiner, bli bekvam, bli respekterad..

Och Martina, jag ar inte det minsta talmodig langre.. kan bero pa att jag spenderade 8 dagar me barnen, dygnet runt, i en stuga, utan tv, i ingenstans... kanske, jag tror faktiskt det..
men det kanns som om barnen brakar mycket mer nu, skriker hogre och lyssnar mindre, ibland undrar jag om det faktiskt e pa engelska jag pratar me dom, for det ar som att prata me 3 vaggar..
Kanske blir battre efter en langhelg.. hoppas det..

Maste sluta shoppa ocksa, men problemet ar att det ar sa rackarns billigt har.. Nathalie drog me mig till Bob's Store, vilket alltid betyder rikare i klader men fattigare i pengar.. men jag fick faktiskt valuta for pengarna..
4 toppar (2 roxy och 1 billabong) for $50! just love it

dags att packa in alla mina klader i garderoben, hade tvattdag idag..



titta va jag hitta, ett kort pa mig me Chicago i bakgrunden..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0