Siri pa ingang..

Siris plan landar om 11min, och det ar ungefar da jag aker harifran for att plocka upp henne.. Det tar ju ett tag att ga igenom tullen och alla kontroller.. Nar jag akte hit tog det oss over 2(!) timmar..

Igar nar jag anlande hade jag 20min pa mej att frascha upp mig innan isse kom och plockade upp mig for att dra me mig till bion.. Eat Pray Live stod pa schemat..
Riktigt bra var den, riktigt inspirerande och saklart massa skratt och grat.. Som en bra film ska vara..
Absolut sevard me andra ord..

Pratade me Martina igar, helt sjukt va jag saknar henne.. alltid sa logiskt och fattar arligt talat inte hur hon orkar lyssna pa mej nar jag bara pratar och pratar och pratar.. Men det ar guld vart.. alskar dig<3

Nej nu maste jag dra sa hon slipper sta och vanta pa mig..

peace out!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0