Movie night me Nathalie

Jobbade lite extra ikvall da min vm skulle ivag och traffa nagra vanner..
Det var kaos, och mitt i kaoset ringer min Isse, jag pratar me henne samtidigt som jag forsoker halla koll pa ett barn i badkaret, ett barn pa badkarskanten stundvis/hoppandes pa sangen stundvis och barn nr 3 har snott at sig en soda som denne drankt bade sig sjalv och ett nattduksbord med, och forsoker nu surpla upp sodan fran bordet.. Kaos? JA..

Nar alla barnen antligen sov, kom Nathalie over och vi tittade pa The Bounty Hunter.. Det var inte en spec bra film, men vart inte besviken da jag hort att den skulle va dalig, men det sa dom om She's out of my leauge ocksa och den ar ju underbar..

Okej, nu ska jag faktiskt ga och sova.. fattar inte hur jag orkar sitta har vid datorn varje natt.. Helt seriost sa maste jag skarpa mig!

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0