Marthas Vineyard

vi har det underbart har pa Cape Poge utanfor Marthas Vineyard, vi e helt omringade av vatten och det ar sa vackert.. Vi har underbara strander overallt runtomkring och har varit pa bade bat och -bilturer.. Igar var vi till Vineyard Haven och idag tog vi en tur till Edgartown, vi tog aven en svang till Oaks Bluff tidigare under veckan nar VMs bror me familj var har..

Det ar 2 saker som e negativa,

1. Vinden ar CRAZY, vi har inte ett endaste trad som skyddar oss och igarnatt och idag (aven nu) sa blaser de halvstorm..

2. Nar det ar morkt ar det kolsvart, och bara snarterrang och hav runtomkring oss gor att jag som vanligt har allvarliga problem att sova for jag inbillar mig massa saker.. Sa igar och aven ikvall tar jag en easy sleep (forsta gangen i mitt liv jag tar piller for att somna)

Notering: maste ga soka hjalp for min morkradsla, detta ar inte normalt!!

En annan sak som ar bra ar att vi har hur mycket sprit som helst, vilket borde hjalpa mig somna, men vet inte om det istallet ger motsatt effekt, som droger ungefar sa jag blir nerrvig och inbillar mig annu mer saker, som harom natten nar jag inte ens var saker pa om jag dromde eller om det var pa riktigt.. det var riktigt laskigt och jag fick ca 3 timmars somn..
Ar inte sa stor tidskillnad mellan att soln borjar ga upp och barnen vaknar sa dessa timmar ar vardefulla sovtimmar..

Men som sagt vi lever och har det underbart alla ljusa timmar, och pa lordag blir det hemfard.. yeeyy ser ram mot att komma tillbaka till rutinerna och mina vanner igen..

Notering 2, om exakt 15 dagar ar SIRI har hos mej.. (eller ja hos syster, for det ar i NY vi spenderar forsta helgen) I'M SOOO HAPPY!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0