jag veeeet

jag e sa sjukt dalig pa att uppdatera men jag har varken haft tid eller lust att skriva.. SIRI var ju har..

vi har haft det jattemysigt, forst helgen i NY och nagra dagar har i Framingham..
Vi turistade oss fredag och lordag pa manhattan, pa fredag kvall kom Isse och Liana in och sa drack vi drinkar och gick pa ut pa en club..

Pa tisdag kom sen Siri till Boston efter nagra dagar extra i NY me Lisa.. Sen forsvann hela veckan i shopping, barn jagande, drinkar, filmer och massa skratt..

I fredags kom Ale och Liza over och vi satt hemma hos mej och drack drinkar.. Kvallen slutade i tjock dimma och nagonstans dar inne visade jag och siri vara moves for min kamera...haha

Gardagen var en galen kvall.. Borjade med en disco cruise (aupair mote), sen 3 timmars Limo tur och avslutades pa en club dar vi dansade som galningar hela natten.. Det blev verkligen en lyckad kvall..
Idag vaknade vi upp och det kandes som jag fortfarande var full, men kanske inte sa konstigt da vi drack ren hallonvodka me is pa clubben (vi smugglade in en flaska fran limoturen)..
Sen skjutsade vi Ale till tagstationen dar vi lamnat hennes bil innan jag och Siri akte till IHOP for lite amerikansk brunch for att sedan aka vidare till flygplatsen.. Var jobbigt att behova saga hejda igen, men a andra sidan ar det bara 3 manader tills jag e hemma igen..

Nu ska jag sova, behover verkligen det efter helgen..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0