Jag ljog..

Ingen battre uppdatering idag!

kom nyss hem fran Ale dar vi spenderade kvallen me filmer, tjatter och popcorn me mexicansk salsa sas pa..mmmm riktigt gott ar det..
Vi sag pa 2012 (jag veet att jag e efter men har bara hort daligt om filmen sa har inte varit supertaggad att se den, och jaa, jag och edith garvade oss igenom filmen..) sen kollade vi pa Surrogates, vet inte vad jag tyckte om den filmen..

Igar blev det utgang, vi hade lite forfest hos Damla innan vi skulle bege oss till tunnelbanan till City sen lyckades vi ga vilse i China Town innan vi tillslut hittade Klubben vi skulle till, men dar var det helt dott sa vi drog vidare till och hamnade tillslut pa Caprice (dar vi alltid hamnar tillslut for den Klubben ar gratis eller ja, inte nu langre tydligen nu tar dom $5 i intrade vilket fortfarande e betydligt billigare an $25?! som man far betala pa de mer populara stallerna)..
Nu har jag ett nytt Mission; Lara mig dansa salsa, och James har lovat att hjalpa mig, sa vi far val se hur det gar me det.. allt jag vet ar att jag behover nagra drinkar innan sa jag kan slappa loss min stela vita kropp..haha

Och hor och hapna vad jag gjorde idag... Jag var i kyrkan pa sondags gudstjanst.. Det trodde ni inte va??
haha inte jag heller, men jag hangde pa Edith och Ale, dom e inte spec religiosa heller men sa att kyrkan kallade pa dem eftersom dom inte varit dar sen de lamnade Mexico och dom behovde lite forlatelse for deras synder..haha
Gudstjansten var pa SPANSKA!! men den lilla detaljen glomde de bort att beratta..haha
Men lovar att om svenska kyrkans snappade upp lite fran vara latinska kompisar sa skulle nog det vara ett mer populart stalle aven i Sverige.. Jag menar, gudstjansterna i Sverige ar somnpiller (om det inte e Hakan) men har, aven om jag knappt fattade ett ord, sa hade jag ganska trevligt..

Efter vart kyrkliga besok blev det lunch och shopping i Boston lyckades ocksa hamna mitt i en teaterforestallning i Boston Common, innan vi begav oss till Ales hus..

Pratade me Slirande Siri ocksa, om bara 11 DAGAR landar hon i NY!!! ska bli underbart!
 
Nu ar det sovdags, kan knappt halla ogonen oppna.. 


 Jag och mina latinos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0