Ingen Rubrik

Jag ar sa dalig pa rubriker.. hatar det.. fran och med nu ska jag inte ens forsoka komma pa nagot, om jag inte far en snilleblixt pa en gang vill saga..
Jag sitter alltid och funderar och funderar, men sa slutrar det me nagot lamt iaf.. Jag ger upp..

Hur som helst sa ar jag glad idag.. eller egentligen inte, bara de stunder jag tanker pa att jag far styra mercan mot Long Island pa onsdag formiddag istallet for torsdag kvall..=)
Annars har idag varit en ganska jobbig dag.. forsok sjalv att underhalla 2 halvsjuka och 1 sjukt barn en regnig dag, det ar ganska kravande faktiskt..
och spec da jag borjar kanna mig lite sjuk ocksa.. sa darfor tillbringades storsta delen av dagen i soffan tittandes pa film me H, flickorna sprang omkring som tva illbattingar.. detta ar valdigt intressant tycker jag.. eller kan nagon forklara for mig var barn far deras energi ifran??
Dom ar vakna halva natterna for det ar feber och spyor och vark, men anda har de energi att springa omkring hela dagarna, tar en paus for medecin eller for att spy for att sedan bekymmerslost springa vidare.. Glom att sitta ned och ta det lugnt nagra minuter, nej da blir dom rastlosa och blir sju ganger varre..
Nu nar H ar 5 sa har han blivit lite battre, nu kan han sitta ned och kolla pa en film utan att det kryper i kroppen, men innan sommaren var detta omojligt aven for honom..
jag menar vad kravs for att knocka dem?? de har skyhoga temperaturer, vagrar ata for allt kommer upp iaf och somn ar det ingen talan om.. vart FAN kommer energin ifran??

Och tack till min vardmamma som ar den basta i varlden som tycker att det ar onodigt for mig att aka med dom ner till Cape Cod pa onsdag morgon nar jag ska till NY pa torsdag eftermiddag sa hon gav mig ledigt istallet..
Vilket betyder att drar till NY nar de aker till Cape..=) vilket i sin tur betyder att jag kan mota Siri pa flygplatsen istallet for att hon skulle forsoka leta sig ut till Uniondale me taget och att jag far en extra heldag me min lovely syster.. Kan ju inte bli battre..=)
Wiiieee bara 1,5dagar kvar till jag ar i NY och bara 2,5 dagar tills aterforeningen alla vantat pa.. eller ja iaf Jag och Siri..
 



Ska bli sa underbart! <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0