Har kommer alla kanslorna pa en och samma gang..

Fan, nu har jag kommit in i natt slags jobbigt tillstand igen.. HEMLANGTAN!
den ar inte farligt stark men nu nar jag borjar inse att det inte ar sa langt kvar tills jag e hemma igen och traffar alla, far ata svensk mat, vandra omkring i Nyhammar och Falun, traffa min lilla skrutta Pixie..

Jag tanker pa det mer och mer, och jag langtar sa mycket.. men sen sa kommer nan slags angest over att min tid har snart ar over och det ar skrammande.. Jag alskar verkligen USA och jag alskar att bo har, jag alskar manniskorna och platserna.. trafiken kommer jga daremot inte att sakna..
Jag onskar det fanns ett satt att kombinera mina liv.. for det ar sa det kanns jag har tva helt skilda liv, mitt sverige liv och mitt usa liv.. sjukt men sa ar det..

Det jobbigaste av allt ar att nar jag aker tillbaka till sverige kommer jag forlora min syster igen, jag alskar hur vi kommit varandra nara igen och ar del av varandras vardagsliga liv, jag alskar kontakten jag har fatt me Kevs familj och det kommer bli konstigt att inte traffa dem varje manad.. 
Jag vill inte aka hem, men samtidigt finns det inget jag hellre vill.. 
Jag ar overlycklig att min Isabelle har hittat hennes dromman och believe me, det ar han.. tror inte det finns en battre karl darute at min syster.. men det suger att han bodde pa andra sidan jorden och lurade over min bulle.. men thats life jag alskar honom anda..

Men jag vet att vi kommer losa detta pa nagot satt, det gor vi alltid..

Nu maste jag springa ner och gymma innan stadtanterna kommer hit..  




Kommentarer
Postat av: Belle

Va söt du är gumman! Jag kommer hata när du åker hem det är helt amazing att ha dej nära! Vi får hänga extra mycket nu sista tiden så vi tröttnar på varann lite....=(

2010-08-12 @ 04:46:49
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha japp jag aker till CA och stannar dar tills jag e en fattig som en kyrkratta sen flyttar jag in hos er resten av tiden, ni har val flyttat in i huset da hoppas jag.. och dar stannar jag tills kevin kastar ut mej, om han overhuvudtaget slapper in mej..haha

2010-08-12 @ 04:58:52
URL: http://imdoingme/blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0